27 Οκτ 2020

Πώς θα προλαβαίνω να διαβάσω τα πάντα; Θα τα καταφέρω φέτος; Θα μου μένει ελεύθερος χρόνος;

Επιστροφή στα θρανία: Το πρώτο κουδούνι χτύπησε, οι μαθητές επέστρεψαν στην καθημερινότητά τους και μαζί τους γονείς και εκπαιδευτικοί. Κάθε αρχή είναι διαφορετική, για άλλους κρύβει ενθουσιασμό και ανυπομονησία, για άλλους ανησυχία, για άλλους άγχος και φόβο. Το σίγουρο όμως είναι πως τα παιδιά, μάς χρειάζονται στην προσπάθειά τους να διαχειριστούν τη νέα σχολική πραγματικότητα και τις νέες τους υποχρεώσεις.

«Πώς θα προλαβαίνω να διαβάσω τα πάντα;»

«Θα τα καταφέρω φέτος;»

«Θα μου μένει ελεύθερος χρόνος;»

Αυτά είναι κάποια από τα ερωτήματα που απασχολούν τα παιδιά κάθε χρόνο, τέτοια εποχή. Το «κλειδί» για να βοηθήσουμε τα παιδιά να διαχειριστούν τη νέα τους καθημερινότητα είναι η οργάνωση:

  • Είναι σημαντικό, να έχει το παιδί μια ορισμένη ώρα διαβάσματος καθημερινά, ώστε να ακολουθεί ένα πρόγραμμα. Μπορεί να επιλέξει μόνο του την ώρα διαβάσματος που προτιμά, αρκεί να έχει μια ρουτίνα.
  • Καλό είναι, να διαβάζει το παιδί σε έναν χώρο που δε θα διαταράσσεται από εξωτερικά ερεθίσματα. Έτσι, όταν θα υπάρχει ένα σταθερό περιβάλλον μελέτης, το παιδί θα είναι συγκεντρωμένο και πιο αποδοτικό στο διάβασμά του.
  • Αξιοποιούμε σωστά τον χρόνο του Σαββατοκύριακου, ώστε να έχει το παιδί ελεύθερο χρόνο να ασχοληθεί με άλλα ενδιαφέροντα, να συναναστραφεί φίλους και να αφιερωθεί σε πράγματα που το ευχαριστούν.
  •  Οργανωμένα τετράδια Υπογραμμίσεις με μαρκαδόρους, σελιδοδείκτες, στυλό σε δύο διαφορετικά χρώματα, ντοσιέ αποθήκευσης, θα βοηθήσουν το παιδί να συγκεντρωθεί και να διαβάσει πιο αποδοτικά χωρίς να αγχώνεται στη θέα μια αυξημένης ύλης. Με τον τρόπο αυτό, θα εξοικειωθεί στο να ξεχωρίζει τις κύριες από τις δευτερεύουσες ιδέες και να τονίζει τα κύρια σημεία ενός κειμένου.
  • Σημειωματάριο: Ένα ημερολόγιο για σημειώσεις βοηθά το παιδί να είναι πάντα τυπικό και επιμελές στο διάβασμά του. Στο ημερολόγιο αυτό, θα μπορεί να σημειώνει τις εβδομαδιαίες του ασκήσεις και να ανατρέχει σε αυτό πριν ξεκινήσει το διάβασμά του για κάθε μάθημα.
  • Σχεδιαγράμματα: Μέσω των σχεδιαγραμμάτων, ο μαθητής αποκτά μια συνοπτική εικόνα του μαθήματος, κατανοεί το περιεχόμενο και στη συνέχεια περνά πιο ομαλά στο κομμάτι της απομνημόνευσης. Ακόμη, το σχεδιάγραμμα διευκολύνει το παιδί στην τελευταία του επανάληψη πριν από μια γραπτή ή προφορική εξέταση.

Μια συνοπτική ματιά…

ΟΜΟΡΦΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΕΛΕΤΗ!

ΡΟΥΤΙΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!

ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!

ΑΝΕΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!

ΝΙΚΑ ΤΟ ΑΓΧΟΣ!

ΩΡΙΜΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ!

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ!

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!

Στα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης «Έρεισμα», εφαρμόζουμε όλες τις παραπάνω τακτικές και ενθαρρύνουμε τους μαθητές μας στην οργάνωση της μελέτης τους. Κυρίως όμως, φροντίζουμε να ενισχύουμε την αγάπη των παιδιών για το διάβασμα, ώστε να μην θεωρούν τη μελέτη σαν  μια «υποχρέωση» που πρέπει να φέρουν εις πέρας, αλλά σαν ένα βήμα προς την επίτευξη των στόχων και των ονείρων τους.

Τ: 2231307114 (Πατρόκλου 25, Λαμία)

Τ: 2231301107 (Λιανοκλάδι)

Το κάνουμε να αξίζει!!!

#ΕΡΕΙΣΜΑ #ΜΑΖΙ #γίνεται

#γεννημένοι_νικητές

#ereisma_lamia #ereisma_lianokladi #ereisma_team

Βρείτε μας στη σελίδα μας στο FB: @ereismafront & στο Instagram: @ereisma_front , αλλά και στο κανάλι μας στο Youtube: ΕΡΕΙΣΜΑ – Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης