iphoneereisma
17 Οκτ 2021

Διαμορφώστε το iPhone σας να λειτουργεί για εσάς και όχι εναντίον σας

Το iPhone θα μπορούσε να είναι ένα απίστευτο εργαλείο, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το τηλέφωνό τους ως συσκευή απόσπασης της προσοχής. Ωστόσο, αν αφιερώσετε χρόνο για να ακολουθήσετε τα βήματα αυτού του άρθρου, θα γίνετε πιο παραγωγικοί, πιο συγκεντρωμένοι και -δεν αστειευόμαστε καθόλου- θα ζήσετε περισσότερο! Διαμορφώστε το iPhone σας να λειτουργεί για εσάς και όχι εναντίον σας .

Σίγουρα θα λέγαμε ότι η τεχνολογία κατέχει μια εξέχουσα θέση στη ζωή μικρών και μεγάλων, με το κινητό τηλέφωνο να κατακτά την κορυφή στα «θέλω», ιδιαίτερα των νέων. Τα σύγχρονα κινητά τηλέφωνα με τις εξελιγμένες εφαρμογές που διαθέτουν παρέχουν απεριόριστες δυνατότητες που καλύπτουν πολλές ανάγκες του ανθρώπου, όπως επικοινωνιακές, καταναλωτικές, κοινωνικές, εργασιακές κλπ.

Ωστόσο, η πληθώρα των μηνυμάτων που προκύπτουν από αυτές απαιτεί χρόνο για τη διαχείρισή τους «κλέβοντας» στιγμές από την καθημερινότητά μας. Πολλές φορές στην προσπάθειά μας να ξεκουραστούμε, να ηρεμήσουμε ή ακόμη και να συγκεντρωθούμε στην εργασία μας, αδυνατούμε, εξαιτίας των συνεχών ειδοποιήσεων που λαμβάνουμε και μας αποσπούν την προσοχή. «Θύματα» αυτής της κατάστασης είναι και οι μαθητές, καθώς οι συχνές ειδοποιήσεις αντηχούν σαν σύγχρονες «σειρήνες» στα αυτιά τους απομακρύνοντάς τους από τη μελέτη και τους οδηγεί στην καθημερινή, πολλές φορές, σύγκρουση με τους γονείς τους.

Σχεδόν κάθε απόφαση εγκατάστασης iPhone έχει αντισταθμίσεις. Με τις κατάλληλες ενέργειες όμως, το κινητό σας τηλέφωνο μπορεί να βελτιστοποιηθεί και να λειτουργεί για εσάς και όχι εναντίον σας!

Εμείς, θα σας δώσουμε τις βέλτιστες προεπιλογές και στη συνέχεια θα σας εμπιστευτούμε ότι θα λάβετε μια ώριμη απόφαση σχετικά με το αν αυτή η επιλογή είναι κατάλληλη για εσάς.

Επίπεδο 1 – Περιστασιακό: Διαβάστε τους τίτλους – διαπιστώστε τις λεπτομέρειες μόνοι σας.

Επίπεδο 2 – Παραγωγικότητα Nerd: Κάτω από τα βήματα έχουμε γράψει τι κάναμε εμείς για τις επιπτώσεις του σχεδιασμού συμπεριφοράς.

Βελτιστοποίηση πρώτα για μεμονωμένες εργασίες

#1.  Απενεργοποιήστε (σχεδόν) όλες τις ειδοποιήσεις

#2.  Απόκρυψη  slot machines κοινωνικών μέσων

#3.  Απόκρυψη slot machines ανταλλαγής μηνυμάτων

#4.  Απενεργοποιήστε τα αιτήματα ελέγχου εφαρμογής

#5.  Ενεργοποιήστε το Μην ενοχλείτε

#6.  Να είστε στρατηγικοί για την ταπετσαρία σας

#7.  Απενεργοποιήστε το Raise to Wake

#8.  Προσθέστε το γραφικό στοιχείο Screen Time (Χρόνος οθόνης)

#9.  Προσθέστε περιορισμούς περιεχομένου

#10.  (Προαιρετικό) Χρησιμοποιήστε τους περιορισμούς για να απενεργοποιήσετε το Safari

#11.  Οργανώστε τις εφαρμογές και τους φακέλους σας αλφαβητικά

Μεταβείτε στο Google Cloud για να λειτουργήσετε γρηγορότερα

#12. Επιλέξτε GMail

#13. Επιλέξτε Ημερολόγιο Google

#14. Αντικαταστήστε τους Χάρτες Apple με τους Χάρτες Google

#15. Εγκαταστήστε το πληκτρολόγιο GBoard για ταχύτερη πληκτρολόγηση

#16. Μετάβαση στις Φωτογραφίες Google

Εγκαταστήστε αυτές τις εφαρμογές για παραγωγικότητα

#17. Χρησιμοποιήστε το Evernote για όλες τις σημειώσεις, τις λίστες υποχρεώσεων (to do lists) και τα πάντα

#18.  Εγκαταστήστε την Case for Calm ως εφαρμογή διαλογισμού

#19.  Εγκαταστήστε το σωστό tracker στόχων για εσάς

#20. Αποθηκεύστε όλους τους κωδικούς πρόσβασής σας σε έναν διαχειριστή κωδικών πρόσβασης, πιθανώς LastPass

#21. Χρησιμοποιήστε την Αριθμητική ως προεπιλεγμένη αριθμομηχανή

#22. Τοποθετήστε την εφαρμογή Κάμερα στη γραμμή εργαλείων σας

#23. Χρησιμοποιήστε την εφαρμογή Doppler Radar

#24. Χρησιμοποιήστε την εφαρμογή Pomodoro

#25. Χρησιμοποιήστε το Brain.fm για θόρυβο στο παρασκήνιο (background noise)

Χρησιμοποιήστε αυτές τις εφαρμογές και τις διαμορφώσεις για βαθιά εκμάθηση

#26. Εγγραφείτε σε αυτά τα podcast

#27. Εγκαταστήστε την εφαρμογή Kindle αλλά μην την διαβάσετε ποτέ στο κρεβάτι

#28. Χρησιμοποιήστε το Safari

#29. Οργανώστε την αρχική οθόνη σας για βαθιά μάθηση σε σχέση με ρηχή μάθηση

Χρησιμοποιήστε αυτές τις εφαρμογές και διαμορφώσεις για μακροζωία

#30. Παρακολουθήστε τα βήματα με αυτόν τον τρόπο

#31. Προτιμήστε το περιορισμένο χρονικό διάστημα φαγητού αντί της καταμέτρησης θερμίδων

#32. Προγραμματισμός νυχτερινής βάρδιας

#33. Ρύθμιση ιατρικής ταυτότητας

Κάντε τις τελευταίες πινελιές με αυτές τις διαμορφώσεις

#34. Αλλάξτε το Siri σε άντρα

#35. Αλλάξτε το όνομα του τηλεφώνου σας

#36. Απενεργοποιήστε την παρακολούθηση διαφημίσεων

#37. Ορίστε το αυτόματο κλείδωμα στο μέγιστο χρόνο

#38. Ορίστε τον προσωπικό σας κωδικό πρόσβασης hotspot σε μια τυχαία φράση τριών λέξεων

#39. Ενεργοποιήστε το κέντρο ελέγχου παντού

#40. Ενεργοποιήστε την Ανανέωση εφαρμογής στο παρασκήνιο

#41. Διαγραφή Garage Band

#42. Αναπτύξτε λεκτική μνήμη για συνομιλία με το Siri

#43. Ρυθμίστε αυτές τις συντομεύσεις αντικατάστασης κειμένου

#44. Ορίστε τη διεύθυνσή σας

#45. Δημιουργήστε αντίγραφα ασφαλείας

Αφιερώνοντας, χρόνο στην εφαρμογή των παραπάνω βημάτων θα είστε πιο συγκεντρωμένοι και παραγωγικοί στην εργασία σας ενώ παράλληλα θα αλλάξετε σημαντικά την ποιότητα ζωής σας. Οι νέες τεχνολογίες πια στρέφονται σε μια πιο ανθρωποκεντρική εξέλιξη, εστιάζοντας περισσότερο στη βελτίωση και διευκόλυνση της ζωής μας.

Ας δούμε, λοιπόν, τι κάναμε εμείς:

#1. Απενεργοποίηση (Σχεδόν)  σε όλες τις ειδοποιήσεις

Μηδενικά σήματα οπουδήποτε. Δεν υπάρχουν ειδοποιήσεις για μηνύματα, email, Slack. Η πιο αξιοσημείωτη απόκλιση για τις ειδοποιήσεις είναι για το Coach.me.

#2.  Απόκρυψη κοινωνικών μέσων

Δεν έχουμε εγκατεστημένη την εφαρμογή Facebook αν και μερικές φορές ελέγχουμε τον ιστό. Το Facebook μας προτρέπει  να εγκαταστήσουμε την εφαρμογή Facebook Messenger, επειδή δεν θα μας εμφανίζει μηνύματα για κινητά στον ιστότοπο.

#3.  Απόκρυψη slot machines ανταλλαγής μηνυμάτων

Βλέπουμε μηνύματα κειμένου στην αρχική μας οθόνη από πολύ λίγους ανθρώπους, δηλαδή την οικογένειά μας και τους συναδέλφους μας. Κοιτάζουμε όλα τα άλλα κατά τον προγραμματισμένο χρόνο εισερχομένων.

#4. Απενεργοποιήστε τα αιτήματα ελέγχου εφαρμογής

Εγινε.

#5. Ενεργοποιήστε το Μην ενοχλείτε

Έγινε, αλλά μόνο για αναψυχή και ύπνο, δηλαδή, 12μμ έως 7πμ.

#6. Να είστε στρατηγικοί για την ταπετσαρία σας

Πήγαμε με το ενσωματωμένο μαύρο-με-ουράνιο τόξο.

#7. Απενεργοποιήστε το Raise to Wake

Έγινε.

#8. Προσθέστε το γραφικό στοιχείο Screen Time

Έγινε.

#9. Προσθέστε περιορισμούς περιεχομένου

Απλώς προσθέσαμε ereismafront.edu.gr, που είναι  ένας ιστότοπος που έχει όλες τις εξελίξεις στην παιδεία και εκπληκτικά άρθρα.

#10. (Προαιρετικό) Χρησιμοποιήστε τους περιορισμούς για να απενεργοποιήσετε το Safari

Το κάναμε μια φορά στο παρελθόν. Θα το κάναμε ξανά προσωρινά για να σπάσουμε τυχόν νέες συνήθειες περιήγησης στο διαδίκτυο.

#11. Οργανώστε τις εφαρμογές και τους φακέλους σας αλφαβητικά

Έτσι και έγινε. Πιθανότατα δεν θα έχετε τηλεοπτικό φάκελο όπως εμείς – οι περισσότερες από αυτές τις εφαρμογές είναι απλώς τρόποι παρακολούθησης αγώνων μπάσκετ Panathinaikos.

#12. Επιλέξτε Gmail

Ναι. Πηγαίνουμε στο Inbox Zero κάθε μέρα, εξασκούμε το “Touch It Once” όπου δεν διάβαζουμε ποτέ ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περισσότερες από μία φορές, εκτός από αυτά που λαμβάνουμε από το info@ereismafront.edu.gr και καταργούμε την εγγραφή/σίγαση/φίλτρο, ώστε να έχουμε όσο το δυνατόν λιγότερα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα εισερχόμενά μας. Δεν χρησιμοποιούμε ενσωματωμένα έξυπνα φίλτρα.

#13. Επιλέξτε Ημερολόγιο Google

Ναι.

#14. Αντικαταστήστε τους Χάρτες Apple με τους Χάρτες Google

Ναι.

#15. Εγκαταστήστε το πληκτρολόγιο Gboard για ταχύτερη πληκτρολόγηση

Ναι, με μαύρο φόντο και αφαιρεμένο το πληκτρολόγιο Apple.

#16. Μετάβαση στις Φωτογραφίες Google

Έγινε.

#17. Χρησιμοποιήστε το Evernote για όλες τις σημειώσεις, τις λίστες υποχρεώσεων και τα πάντα

Ναι. Βρίσκεται στη γραμμή εργαλείων μας.

#18. Η υπόθεση για ηρεμία ως εφαρμογή διαλογισμού Έγινε. ( Όταν θυμόμαστε να κάνουμε…) Είναι στην αρχική μου οθόνη.

#19 Εγκαταστήστε το σωστό tracker στόχων για εσάς

Ναι, Coach.me, και περισσότερα από 11.000 check-in στις συνήθειές μου. Προσωπικά παρακολουθώ:

  • Ξυπνήστε νωρίς. Αυτή είναι η πιο δημοφιλής έκδοση πολλών στόχων αφύπνισης στο Coach.me. Σκοπός είναι να επικεντρώθούμε περισσότερο στο να ξυπνάμε την ίδια ώρα κάθε μέρα, στις 7 το πρωί.
  • Πρωινή ρουτίνα προπόνησης. Ξεκινά αμέσως μετά την ώρα που τα παιδιά φεύγουν για το σχολείο. Pushups, planks & spinning, βόλτα με τον σκύλο, υγιεινή και περιποίηση, ντύσιμο και έτοιμοι για δουλειά.
  • Μία προτεραιότητα. Αυτή είναι η δική μου έκδοση προτεραιότητας, η οποία είναι να επιλέξω μια κορυφαία προτεραιότητα και να βεβαιωθώ ότι θα ολοκληρωθεί.
  • Παρενθετική δημοσίευση. Το επισημαίνουμε αυτό μόλις ανοίξουμε το φορητό υπολογιστή μας και δημιουργήσουμε μια καταχώρηση ημερολογίου για την ημέρα. Στη συνέχεια, γίνεται ένα μείγμα παρακολούθησης περιοδικών και υποχρεώσεων/εργασιών.

#20. Αποθηκεύστε όλους τους κωδικούς πρόσβασής σας σε έναν διαχειριστή κωδικών πρόσβασης, πιθανώς LastPass

Χρησιμοποιούμε το  1Password, αλλά αν ξεκινούσαμε από την αρχή θα χρησιμοποιούσαμε το LastPass.

#21. Χρησιμοποιήστε την Αριθμητική ως προεπιλεγμένη αριθμομηχανή

Ναι.

#22. Τοποθετήστε την εφαρμογή Κάμερα στη γραμμή εργαλείων σας

Ναι.

#23. Χρησιμοποιήστε αυτήν την εφαρμογή Doppler Radar

Ναι.

#24. Χρησιμοποιήστε αυτήν την εφαρμογή Pomodoro

Ναι.

#25. Χρησιμοποιήστε το Brain.fm για θόρυβο στο παρασκήνιο

Ναι.

#26. Εγγραφείτε σε αυτά τα podcast……. Podcast.ereismafront.edu.gr

Εγγραφή.

#27. Εγκαταστήστε την εφαρμογή Kindle αλλά μην την διαβάσετε ποτέ στο κρεβάτι

Ναι. Φορτίζουμε το τηλέφωνό μας στην κουζίνα και χρησιμοποιώ το Kindle Paperwhite στο κρεβάτι.

#28. Χρησιμοποιήστε το Safari με αυτόν τον τρόπο

Ναι. Η επιλογή αυτόματης ενεργοποίησης της λειτουργίας αναγνωσιμότητας για ορισμένους ιστότοπους είναι μία από τις αγαπημένες μας δυνατότητες.

#29. Οργανώστε την αρχική οθόνη σας για βαθιά μάθηση σε σχέση με ρηχή μάθηση

Ναι.

#30. Παρακολουθήστε τα βήματα με αυτόν τον τρόπο

Παίρνουμε επίσης βήματα από ένα ρολόι Garmin, αλλά διαπιστώσαμε ότι είναι πιο πιθανό να έχουμε το τηλέφωνό  πάνω μας παρά να φοράμε το ρολόι μας. Έτσι, το τηλέφωνό μας έχει τον πιο ακριβή αριθμό.

#31. Προτιμήστε το περιορισμένο χρονικό διάστημα φαγητού αντί της καταμέτρησης θερμίδων

Ναι. Λατρεύω την εφαρμογή Zero και γενικά προσπαθούμε να  τρώμε  κάθε 3 ώρες.

#32. Προγραμματισμός νυχτερινής βάρδιας

Ναι, το δικό μας έχει οριστεί για τις 12 το βράδυ.

#33. Ρύθμιση ιατρικής ταυτότητας

Ναι, κυρίως για να μπορούμε να μοιραστούμε επαφές έκτακτης ανάγκης.

#34. Αλλάξτε το Siri σε άντρα

Χρησιμοποιούμε τη φωνή του Australian Man.

#35. Αλλάξτε το όνομα του τηλεφώνου σας

Ναι. «Είμαι συγκεντρωμένος»

#36. Απενεργοποιήστε την παρακολούθηση διαφημίσεων

Ναι.

#37. Ορίστε το αυτόματο κλείδωμα στο μέγιστο χρόνο

5 λεπτά.

#38. Ορίστε τον προσωπικό σας κωδικό πρόσβασης hotspot σε φράση τριών λέξεων

Δεν σας λέμε ποιος είναι.

#39. Ενεργοποιήστε το κέντρο ελέγχου παντού

Ναι. Έχουμε επίσης γρήγορη πρόσβαση στο χρονόμετρο και το ξυπνητήρι μας από εδώ, αν και το πιο πιθανό είναι να το ρυθμίσουμε από το Siri.

#40. Ενεργοποιήστε την Ανανέωση εφαρμογής στο παρασκήνιο

Ναι.

#41. Διαγραφή Garage Band

Για εμάς, μόνο Garage Band.

#42. Αναπτύξτε λεκτική μνήμη για συνομιλία με το Siri

Ναι. Για όλους αυτούς που περιλαμβάνονται στη λίστα, καθώς και άτομα που καλούν και κάνουν χρονομέτρηση.

#43. Ρυθμίστε αυτές τις συντομεύσεις αντικατάστασης κειμένου

Χρησιμοποιούμε τρία στοιχεία: τη διεύθυνσή μας, την προσωπική μας διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τη διεύθυνση URL coach.me.

#44. Ορίστε τη διεύθυνσή σας

Ναι, και στα πέντε σημεία.

#45. Δημιουργήστε αντίγραφα ασφαλείας με αυτόν τον τρόπο

Ναι, χρησιμοποιούμε το iCloud, με πολλαπλές απολύσεις, δεδομένου ότι οι φωτογραφίες μας δημιουργούνται αντίγραφα ασφαλείας σε άλλα μέρη και όλες οι σημαντικές μεμονωμένες υπηρεσίες μου υποστηρίζονται από cloud storage.

Στα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης «Έρεισμα», ενημερωνόμαστε, παρακολουθούμε τις εξελίξεις και αξιοποιούμε τις νέες τεχνολογίες στα πλαίσια του μαθήματος σε συνεργασία με τους μαθητές μας.

Θα χαρούμε πολύ να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε πληροφορία:

T: 2231307114 (Πατρόκλου 25, Λαμία)

T: 2231301107 (Λιανοκλάδι)

ENTER THE “ΕΡΕΙΣΜΑ” WORLD:

Facebook – https://www.facebook.com/ereismafront

Instagram – https://www.instagram.com/ereisma_front/ 

Youtube – http://bit.ly/ereismayoutube​ 

Twitter – @EreismaFront 

#teamereisma #bettertogrther #ΕΡΕΙΣΜΑ #φροντιστήριο #εκπαίδευση #ψυχολογία #καινοτομία #iPhone #apple #ios